Hulp nodig bij digitale dienstverlening

Je kunt bij de gemeente Oisterwijk veel producten en diensten digitaal aanvragen. Je logt dan in met DigiD, e-Herkenning of eIDAS. Om zaken digitaal te regelen met de gemeente moet je wel om kunnen gaan met de computer. We kunnen ons voorstellen dat dat niet altijd makkelijk is. Lukt het niet om digitaal iets te regelen of aan te vragen? Dan helpen we je graag!

Bellen of langskomen met vragen

Als je het lastig vindt om digitaal iets aan te vragen of te regelen met de gemeente, dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen door te bellen of langs te komen op het gemeentekantoor. Wij kunnen je dan direct helpen of doorverwijzen naar het Informatiepunt Digitale Overheid. 

Informatiepunt Digitale Overheid

Bij de Bibliotheek Oisterwijk is een Informatiepunt Digitale Overheid  (IDO) aanwezig. Heb je moeite met het digitaal regelen van overheidszaken? Dan biedt het IDO hulp en ondersteuning. Bijvoorbeeld bij het aanvragen van zorgtoeslag, het zoeken van een woning, het verlengen van je rijbewijs of het maken van een afspraak bij de gemeente. Het IDO helpt je door naar je vragen te luisteren en helpt je op weg met informatie of verwijst je door naar de juiste organisatie. 

    Contactgegevens Informatiepunt Digitale Overheid

    Het Informatiepunt Digitale Overheid zit aan de Spoorlaan 82E in Oisterwijk (Tiliander). Je hoeft je niet aan te melden en kunt gewoon binnenlopen. Telefonisch is het IDO bereikbaar via (013) 5283 239.

    Openingstijden:

    • Maandag: 14.00 uur tot 18.00 uur
    • Dinsdag: 14.00 uur tot 18.00 uur
    • Woensdag: 14.00 uur tot 18.00 uur
    • Donderdag: 14.00 uur tot 18.00 uur
    • Vrijdag: 14.00 uur tot 18.00 uur
    • Zaterdag: 10.00 tot 15.00 uur