Kwaliteit van dienstverlening gemeente Oisterwijk scoort dikke voldoende

donderdag 27 maart 2025

In februari vroegen we onze inwoners om hun mening te geven over de dienstverlening van de gemeente.

In totaal hebben 569 inwoners de vragenlijst ingevuld. De resultaten zijn belangrijk voor de gemeente omdat we op deze manier weten hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren en wat inwoners belangrijk vinden om met voorrang op te pakken.

Wat gebeurt er met jouw inbreng?

We zijn blij dat we gemiddeld een dikke voldoende scoren. Maar daarvoor hebben we het onderzoek niet gedaan. We willen vooral weten waar we kunnen verbeteren wat nu niet goed gaat. En daar geeft het onderzoeksrapport kwaliteit van de dienstverlening (Lees voor in readspeaker)(pdf, 0.3 MB)  inzicht in.

Met deze rapportage, alle opmerkingen en vooral de vele tips die meegegeven zijn, gaan we aan de slag. De quick wins voeren we door en we pakken de onderwerpen die onze inwoners het meest belangrijk vinden met voorrang op. We houden je door het jaar heen op de hoogte.

We bedanken iedereen die de moeite heeft genomen om de vragenlijst in te vullen!

Aanmelden voor het Burgerpanel. Dat doe je op onze webpagina Burgerpanel